onsdag, oktober 17, 2012

Elevboka er nå å få kjøpt!

En del vet jeg har jobbet med et prosjekt det siste året, blant annet fordi jeg fikk prosjektstøtte fra Faglitterær forfatter- og oversetterforening. Boka er nå endelig å få kjøpt. Den vil være interessant for mange av dere, men ikke minst til skolebibliotek eller  hvis det er ute etter en gave til en mellom 14 og 19 år. :-) Boka fås via nettet. Nettressursen i  i forbindelse med boka ligger her.
Så gjør Kjetil Dybvik meg oppmerksom på en artikkel han har skrevet om filmmusikk. Dette er stoff som jeg alltid er på jakt etter i forbindelse med at vi jobber med film og sammensatte tekster. Musikk og lyd er jo i høy grad en viktig komponent i den sammensatte tekstens om filmen er.

1 kommentar:

Kjetil D sa...

Takk for at du linker til artikkelen min. I tillegg til at den nå finnes på bloggen min, har den også stått på trykk i Aftenposten Innsikt.