onsdag, august 29, 2012

Hva jobber jeg med nå?


  1. Oppstart av skoleår - to klasser Vg2 norsk (flott å kunne gjenbruke - norske lærere sprer seg for mye!)
  2. Spansk Vg1 - jeg likte klassen jeg hadde sist skoleår godt, men ville gjerne få kjøre Vg1-spansk, én gang til
  3. Veiledning av nye lærere, jeg fortsetter på et studium på UiS, og skal også (med en viss grad av sannsynlighet) veilede nye lærere på min skole
  4. Jeg har 90 stort sett nye elever - jeg forsøker å se dem - med hjertet. For kontaktelevene mine var startsamtalen en god start (håper jeg).
  5. Leder av AMU
  6. Kursing av kolleger i IKT
  7. Utvikling av kursinnhold for Nyweb/veileder på én eller flere av deres moduler, kanskje spesielt modulen om klasseledelse og IKT?
  8. Utvikling av ressurs om "Hvordan skrive fagartikkel" (for NDLA?)
  9. Ferdigstillelse av boka Grunnleggende digital kompetanse for elever (InfoVest forlag)
  10. Eksterne kurs - men ikke før i slutten av oktober
  11. Tango
  12. Bachata
(Bildet er tatt i Pennsylvania i sommer - det man ser i det fjerne er en hestekjerre med en amish-familie som nærmer seg)

Ingen kommentarer: