fredag, juni 26, 2009

Sommer på Jæren
















De neste fire ukene vil jeg jobbe med 2. utgave av norskboka.no - digitale verktøy i norskfaget. Det har skjedd mye de to siste årene, og jeg antar at det aller meste av stoffet vil måtte nyskrives. Men ute er det sommerlige temperaturer. På tv'en er det Wimbledon, og jeg skal innrømme at det krever noe selvdisiplin å jobbe konsentrert. Jeg skal ikke garantere at jeg ikke kommer til å blogge de nærmeste ukene, men jeg antar vel at det blir ganske sommerstille også her. God sommer til kjente og kjente lesere.

4 kommentarer:

Ingeborg B. Hansen sa...

Fine bilete!

jeanette tranberg sa...

Ingen ferieblogg i år?
Flotte bilder ja :)

Leif Harboe sa...

Jo, jeg har en mer privat blogg på http://digitalespor.blogspot.com som jeg skriver litt på innimellom.

jeanette tranberg sa...

Javisst - du var jo godt i gang med sol og sommer. God sommer :)