fredag, oktober 13, 2006

I Bergen

Etter å ha gått fra avdelingslederjobb til undervisning var det vanlig høstferie, dvs. helt ferie har det ikke vært. Jeg har jobbet med www.norskboka.no, jeg har rettet stiler på Its learning og jeg har vært på skolen idag for å forberede neste uke. Heidi og jeg kjørte til Bergen på mandag, der traff vi Odd Christian og vi kjørte til Ikea på Åsane. Svein Ove og OC gikk så igang med montering av diverse ikea-ting. På tirsdag traff vi Hilde som tar master i psykologi i Bergen. Traff også OC seint som hadde sett lille Eyolf med sin dramaklasse. Vi kjørte tilbake på onsdag, besøkte Heidis bestemor og Odd på veien tilbake.
(På bildet sitter jeg på Nordnes og sjekker mail, fascinerende med alle de trådløse nettene - og ikke alle er kryptert)

Ingen kommentarer: